Translate Ideas and Comments
Choose language:
There was an error during translation

Creator Dashboard

How it works:
  • Choose a relevant category for your idea and check to see if any other users have already submitted this suggestion before creating your own
  • Be clear with your suggestion, provide examples and solutions to the problem you are posing. Suggestions without actionable feedback may be closed without comment
  • Upvote existing ideas, as opposed to creating multiple similar requests
  • Be sure to share your suggestion with others to gain more support!
  • Note: Suggestions are not guarantees that we will take action on an idea. We will try our best to communicate why an idea may not work, but may not always be able to share that information.
  • Titles that are unclear or unnecessarily vulgar may be reworded to better reflect the request for ease of discovery

If you need help:
This forum is for ideas only. If you need help, please check out our help portal for tons of articles that may answer your questions. If you still need help, you can reach out to our support team in the help portal as well!

Appeals or commentary on suspension decisions, support requests, suggestions disparaging others, and non-constructive feedback will be closed without comment.

Creator Dashboard

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

• Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. El contador de los dias de mis streams lleva 4 dias en 6 y no he podido afiliarme

1 vote

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

0 comments  ·  Affiliate/Partner Settings  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Quero se afiliado na twitch

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Affiliate/Partner Settings  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  3. I understand partner is supposed to give benefits that others don't have, but it is difficult to get anywhere when the stream quality is stuck so high because the viewers can't watch the stream with their internet. In my opinion it's not a benefit, it's unfair. This would not just bring in more streamers and viewers, but benefit them and Twitch.

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

1 comment  ·  Affiliate/Partner Settings  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  4. 2 votes

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

5. 1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

2 comments  ·  Affiliate/Partner Settings  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  6. 1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

7. Paso 4 de 4: Configuración de pago

Selecciona la forma de pago.

FORMA DE PAGO
    EN PROCESO DE REVISIÓN
    Se está comprobando tu información de pago en estos momentos. Esto normalmente tarda unos minutos.

Puedes cambiar tu forma de pago si deseas modificar cualquier información que hayas introducido anteriormente.

¿Necesitas ayuda? Consulta nuestra detallada guía de incorporación.

HACE DIAS QUE ESTA ASI EN PROCESO DE REVISION PUEDEN AYUDARME POR FAVOR

ME DICE "Se está comprobando tu información de pago en estos momentos. Esto normalmente tarda unos minutos."
    MINUTOS ??' Y ESTA HACE DIAS ASI POR FAVOR LES PIDO PUEDEN AYUDARME …

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

8. Me da problemas tengo 2.1 por ciento de 3 y siempre al me esta bajando al 2 y me esta quitando de 60 horas transmitidas ,que tengo contadas de 207
    que solo valen 60 ahora esta en 45

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

9. 2 votes

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

10. no obtengo respuesta por parte del equipo de ayuda de twich...llevo 72 horas con el logro obtenido de afiliado y aun no tengo acceso al formulario...

-Lo sentimos. A no ser que tengas una máquina del tiempo, ese contenido no está disponible.

esta es la unica explicacion que tengo por parte de twitch.... si alguien sabe algo porfavor...

2 votes

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

11. A que me refiero a mejorar la asistencia? me refiero a que los canales con pocos espectadores tengan una chance de aparecer en recomendados con algún tipo de desafío(sin necesidad de puntos de canal) esto ayudaría bastante a canales que recién empiezan a streamer

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

12. I noticed that a lot of guys specifically have a hard time reaching affiliate because they don't have a webcam so it makes their stream less attractive...so I'd like to lower the average viewers to 2 viewers on average

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

13. me pone error al introducir la direccion

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

1 comment  ·  Affiliate/Partner Settings  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  14. Miren mi idea ,les propongo sub por sub como en youtube,si ustedes se suscriben y ven mis directos algunas veces yo hago lo mismo con ustedes y asi nos ayudamos entre todos , no veo otra solucion mas rapida,que dicen? No creo que Twitch quiera ayudarnos asi de facil, digan algo pues xD.

4 votes

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

15. Por favor,me hice los retos para ser afiliado el 21/01/21 y no me dejáis afiliarme. Le e mandado 10 msn al servicio técnico y no me aclaran ni solucionan nada y tampoco se ponéis en contacto,vamos qye no hay manera de contactar con ustedes. Por favor,solucionar el problema porque nos esta pasando a mucha gente y tomarse enserio vuestro trabajo ya que nosotros le echamos muchas horas y se estáis riendo de nosotros

2 votes

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

16. I have applied for a Twitch partnership, but I have not received the results yet.

When can I get the results?

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

17. iştirak olmuyor nedense yaklasik 87 saat yayinim var ama ortalama 5-10 arasi izleniyorum hala 2.18 ve gün gectikce düsüyor sacma sekilde yardim pls

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

18. no se como pedir el afiliado y estoy apunto ya que solo tengo q subir un poco la media

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

19. It has been in review for the past two weeks

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

20. I would like to be able to set the price for subscriptions of my own channel. it's shocking that I can't. An applicable version of free-market within the Twitch ecosystem or at least to have a choice is essential not only but also for newer streamers. Newer streamers need support while they are developing their channel, finding their voice, and learning the rules. Let's say a newer streamer charges their subscribers $3.99 per month and an established streamer with thousands of subscribers also charges $3.99 because they don't get to set their own price. First of all, the quality of…

1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

• Don't see your idea?