Be able to combine clips into one video
A feature that could be able to attach specific clips that are either originally clipped or edited all together. This feature would be great to express content on a larger level then just one video at a time. It would save a lot scrolling for more content for the viewer/follower. Also, with this, you could input a "starred" feature that brings a specific video or videos to the top of your feed. This will allow this best content to be seen instead of tucked away when more content is added.

-
SilexSuprem commented
Pour les clips, j'ai pensé a quelque chose qui pourrait être utile a ceux qui font beaucoup de clips et c'est pour les moments qui sont trop long a clip donc je fais souvent plusieurs parties de clips comme part1, part 2, etc... et pour ce genre de clip j'avais pensé a un moyen de relié chaque clip entre eux (sur la page de clip) comme pour les recommandations de clips et que ca lance le clips direct après la fin (et après peut être qu'un bot, même si le clip n'est pas bien couper pourrait mettre les clips à la suite avec une continuité fluide du long moment du live )
-
bipycxp commented
You can use https://MomentMaker.live to render Twitch Clips together to a single video for Youtube or other social media
-
Vexir commented
I'll say that this would be really handy because occasionally I have to stop streaming to restart OBS or my computer to fix technical issues. This splits the broadcast into multiple videos.
-
Errol Stewart commented
pleaaase do this
-
Anonymous commented
please do this