Tempo de avaliação de emotes
Enviei os três emotes para a Twitch tem já um tempo e eles ficam constantemente no modelo "pendente" para a provável analise que não ocorre, qual seria o tempo estimado para ocorrer essa analise?

There is no specific timeline for emote review. It depends on the volume of emotes submitted. For example, holidays typically increase review times, as many creators upload special holiday-themed emotes.
-
DonaBursaJangadeira commented
Olá!
Qual o prazo para liberação de um emote? Os meus estão pendentes há mais de uma semana e estou sendo constantemente cobrada pelos seguidores.
Fico no aguardo.
-
GorilaFran commented
yo subi mis emotes hace ya 5 dias y aun no estan aprobados, tengo un compañero q lo subio unos dias antes y tardaron dos dias en ser aprobados.
-
lemonverssaso commented
It's been about two weeks now and the only emote iv'e submitted is still pending. How long is this supposed to take cause I feel bad for my subs who only get the sub-badge right now.
-
ferchoplays_ commented
Subi mis emotes desde el 6 de enero de 2020 y aun no estan autorizados, por que estan tardando tanto?
-
BarbaColorada commented
Hace mas de una semana que publique mi emote para el canal de twitch y sigue pendiente, me gustaria saber el tiempo aproximado que se estima porque otros streamers se lo aceptaron en el dia o maximo una semana.
-
pianomangames commented
I agree. I submitted my emotes before christmas and they are still pending. Are you ******* kidding twitch? I already sent 2 emails asking when they would be approved and you wont even reply to those. get your **** together twitch