Console Twitch app suggestion
Ever streamed from console Twitch app ? If you did, you know you can not do much on this app. I myself started to stream from xbox one to twitch and depending on what game I play I would like to have the layer, that shows how many viewers are watching, somewhere else on the screen. So, my suggestion would be to add settings that allow us to choose where we want this layer to be. Like top left, top middle, top right, bottom left, bottom middle or bottom right, that way we would be able to change it depending on what game we play so it would not block the view of something we need to see.

-
FoxyEnzo234 commented
adicionar um site que é igual do streamlabsstudio e lightstream, mas de graça, eu nao sou rico pra ficar pagando por mês uma assinatura que é de graça pro pc, por favor adicionar 'TwitchStudio' nos consoles que seja de graça pra nos consoles teremos um prazer de um pc!!
-
FoxyEnzo234 commented
adicionar um site que é igual do streamlabsstudio e lightstream, mas de graça, eu nao sou rico pra ficar pagando por mês uma assinatura que é de graça pro pc, por favor adicionar 'TwitchStudio' nos consoles que seja de graça pra nos consoles teremos um prazer de um pc!!
-
FoxyEnzo234 commented