kan je checken voor meer reden op twitch
hey twitch kan je helpen dat ik niet word banned op twitch vanwege ongedrag of overal word ik banned voor geen reden ik doe geen zelf promoties of schelden help veel mensen maar de meeste zeggen tegen mij dat ik pedofiel bent en 1 bot bent en ook nog misdraagt zoals dat je mij niet begrijpt wat ik bedoel of ontvolgen en weer volgen en dat ik muziek niet mag gebruiken ik doe dat speciaal voor iemand te supporten zoals muziek en wil graag aan jullie vragen als jullie kunnen checken bij iedereen hoe ze tegen mij praten of ff checken dat ik iets verkeerd doet ik doe het niet maar spreek wel de meeste aan enzovoort als je begrip voor heb kan je gerust mail sturen die aangeven op mij account is van twitch endthedeamon want de meeste schelden tegen mij of bannen mij of reporten mij of haat reacties etc groetjes

-
endthedeamon commented
hey twitch can help you that i am not banned on twitch because of misbehavior or everywhere i am banned for no reason i don't do promotions or swearing myself help a lot of people but most of them tell me i am a pedophile and 1 bot and also misbehave like you don't understand what I mean or unfollow and follow again and that I can't use music I do that especially for support someone like music and would like to ask you if you can check with everyone how they talk to me or ff check that I'm doing something wrong I don't do it but speak to most of them and so on if you understand you can send an email that indicate on my account is from twitch endthedeamon because most of them swear at me or ban me or report me or hate comments etc greetings