7 results found
-
Fortnite Pucanje pomaganje
1 vote -
ads exagerados de 10 em 10 minutos meu deus uma quantidade exorbitate de anuncios seuguidos ( um atras do outro ) sei q vcs precisam de capital para manter o cite mais ja ganham parte em bits e subs pelo amor de deus ta chato pra caralho nao tenho condiçoes finaceiras de dar sub nos stremers q eu gosto e essa quantidade abusiva de anuncio so enche a paciencia se for assim ja coloca toda plataforma paga de uma vez meu deus do ceu e ja falando uma otimizada no player dos ads vem alto pra cacete e cobrindo toda a transmiçao arrumem isso por favor
1 vote -
longer ad breaks and be able to still see with prime viewership long ads with breaks seem feasible
1 vote -
Too much ads, i hope u guys fix this cause it has been really difficult to watch. From Brazil. Some kind of payment to NOT watch ads, like YouTube Premium. Or u guys gonna lose a lot of viewers.
1 vote -
Remove Ads for Subscribers Twitch Admins,
I am very disappoint. I was gifted a sub to my friend Razgriz317 and I am still getting ads when I first join his stream. I am so disappoint, I would have never accepted this free sub if I knew that ads were still going to be shown. Please for the God fix this before I turn into a Karen
Yours Truly,
Iguala1 vote -
1 vote
-
2 votes
- Don't see your idea?