Translate Ideas and Comments
Choose language:
There was an error during translation

New Creator Dashboard

New Creator Dashboard

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

• Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. en mii perfil aparece el logro de afiliado completado, sin embargo mi canal sigue siendo como cuando empece, no deja subscribirse aun y cuando me salio la notificacion de que ya era afiliado el enlace de "empecemos" me pone: " A no ser que tengas una maquina del tiempo este contenido ya no esta disponible" busca otros canales... ¿Que puedo Hacer?

1 vote
    Sign in Sign in with: OpenID Connect
    Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

0 comments  ·  Affiliate/Partner Settings  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. 1 vote
    Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Other  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  3. 1 vote
    Signed in as (Sign out)

4. 1 vote
    Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Feature Request  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  5. Twitch últimamente ha tenido un bug qué ha estado afectando a varios Streamers. Teniendo un bug que muestra 0 espectadores y se mantiene aún cuando se reinicia el Stream. Tendiendo obvia interacción en el chat.
    En mi caso, tuve una interacción en mi chat con varios espectadores (7 aprox.), sin embargo, en un Stream de 1 hora y media, nunca cambio de 0.

Éste bug ha hecho qué las analíticas del canal bajaran la media, siendo un problema para aquellos que buscamos la afiliación. Como respuesta, el mismo Twitch ha estado mencionando que ha estado trabajando para poder solucionar el…

1 vote
    Signed in as (Sign out)

1 comment  ·  Bugs  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  6. Let me change my emote prefix name. apparently that was a thing but now it isnt. i dont like the one that was auto generated for me

1 vote
    Signed in as (Sign out)

1 comment  ·  Affiliate/Partner Settings  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  7. For some reason, when I try to use the desktop version on my phone to look at my channel analytics or stream summary, I can change the view date like if I want to look at something from the previous day or month

1 vote
    Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Bugs  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  8. 1 vote
    Signed in as (Sign out)

9. Many help articles use the term 'creator' even if they only apply to affiliates or partners, which is very confusing. Update help articles to more easily identify if a topic applies to your issue or question.

1 vote
    Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Affiliate/Partner Settings  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  10. Please add a button to return to the channel on the creator dashboard. Why is it hidden in the upper right corner of the screen?

1 vote
    Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Channel Settings  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  11. Podrian hacer que no sea necesario tener el codigo para poder chatear en los susurros.

1 vote
    Signed in as (Sign out)

12. Me gusta jugar y tengo 18 años de edad llevo intentando tener espectadores

1 vote
    Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Stream Manager (New)  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  13. Compartan el canal para q lleguen nuevos espectadores

1 vote
    Signed in as (Sign out)

1 comment  ·  Other  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  14. ich streame seit 4 monaten und habe circa 3 bis 10 zuschauer und habe immer noch affiliate nicht erreicht das ist echt schade den mir mache streamen auf twitch ech spaß aber wenn das so weiter geht stream ich lieber auf youtube dort habe ich 8K abos

1 vote
    Signed in as (Sign out)

15. would love to be able to use the mobile app to start and change some extensions. I stream on ps4 so using the mobile app great but always have to resort to the web site witch I find has some small issues and can only do so much with the extensions there as is

1 vote
    Signed in as (Sign out)

16. i think either me, or someone from twitch could make a video to describe this, just starting streamers should know to stream games, that have the lowest amount of streams on that game, if they stream a game like fortnite to begin with, they wont get any viewers/followers because theres already so many famous fortnite streamers, so they should stream a game with lower streams, if that makes sense, its kinda hard to put it in words.

1 vote
    Signed in as (Sign out)

17. The live stream screen showing as a small box in the corner to show the streamer what the watchers see.

1 vote
    Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Stream Manager (New)  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  18. When trying to update the stream info tags, the button Update remains Updating when adding the mentioned tags. This has been so for several weeks. Adding other tags works fine (e.g. AMA, Competitive update and save immediately). Seems like this is a bug.

1 vote
    Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Bugs  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  19. 1 vote
    Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Stream Summary  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  20. Podrían agregar una opción para los streams, en la cual los viewers eligen si quieren escuchar "Full audio" (Microfono y Pantalla) u optar por una de estas.

Ejemplo 1: En los torneos de CSGO eSport si se da el caso que el caster hable en un idioma que no comprendemos, tener la posibilidad de silenciar su microfono y tan solo escuchar el juego.

Ejemplo 2: Estamos escuchando a nuestro/a streamer favorito/a en IRL, pero tiene la música de fondo muy fuerte, pues tan solo silenciamos el sonido de Screen y escuchamos lo que nos cuenta sin la música.

1 vote
    Signed in as (Sign out)

• Don't see your idea?